/

/

/

/

hertog jan restaurant group vindt de nodige rust in hun payrollproces

Getuigenis van een Klant

Hertog Jan Restaurant Group vindt de nodige rust in hun payrollproces

De Hertog Jan Restaurant Group is het gastronomisch succesverhaal van chef Gert De Mangeleer en gastheer Joachim Boudens. Naast het tweesterrenrestaurant Hertog Jan in Antwerpen, ontvangen ze hun gasten graag in Bar Bulot (Zedelgem en Antwerpen), L.E.S.S. Eatery (Brugge) en Babu (Gent). Met hun restaurants willen Gert en Joachim voor een fijne en buitengewone beleving zorgen, maar daarnaast hebben ze ook een rol als werkgever en ontwikkelaar van talent. Dankzij de overstap naar Vandelanotte Payroll vonden ze de nodige rust in hun payrollproces.

Letters Hertog Jan

De horeca is een sector met heel wat uitdagingen. Zeker als het over werkplanningen, uurroosters en loonsverwerking gaat. “We doen in eerste instantie beroep op Vandelanotte voor de verwerking van onze lonen, maar dat is niet het enige dat we aan hen toevertrouwen”, vertelt Joachim. “In een van onze restaurants hebben we bijvoorbeeld een heel eigen regime op vlak van werkrooster. Daar heeft Vandelanotte ook op een creatieve en juridisch correcte manier een oplossing voor kunnen bieden.”

We merken dat Vandelanotte ook aan zaken denkt waar wij zelfs niet aan dachten. Die leiden dan uiteindelijk tot een stap vooruit in onze hele bedrijfsvoering. Joachim Boudens , Hertog Jan Restaurant Group

Dat elke sector zijn eigen specifieke noden heeft, dat weet Vandelanotte als geen ander. Onze sterkte zit in het kennen van die noden en tegelijk oog hebben voor het totaalplaatje. Bij Vandelanotte werken we niet vanuit de rol van een klassiek sociaal secretariaat, maar als ware experten in payroll en HR. Joachim beaamt dat. “Vandelanotte luistert naar de specifieke vragen die wij stellen. Ze denken mee over oplossingen en komen soms met zaken waar wij zelf nog niet aan dachten. Deze betekenen een stap vooruit in de hele bedrijfsvoering.”

Bekijk het volledige verhaal hieronder.

Wil je ook klanten helpen groeien? Vind jouw ideale job op werkenbijvandelanotte.be.

Deel deze pagina

Disclaimer
Bij onze adviezen baseren wij ons op de huidige wetgeving, interpretaties en rechtsleer. Dit verhindert niet dat de administratie deze kan betwisten of dat bestaande interpretaties kunnen wijzigen.


Meer verhalen

Getuigenis van een Klant

Midden de jaren 80 zette Philippe zijn droom van een eigen Porsche-garage om in de realiteit. Vanuit de Kortrijksesteenweg in Sint-Martens-Latem schreef hij een prachtig groeiverhaal. Nu hij 69 geworden is, heeft hij zijn Porsche Centre Oost-Vlaanderen overgelaten aan D’Ieteren – met de begeleiding van Vandelanotte.

Lees verder
Getuigenis van een Klant

Na 25 jaar heeft Dierik Vermeir zijn bedrijf ALSIC overgelaten. Een grote stap, maar dankzij de begeleiding van Vandelanotte kon hij die met een gerust gemoed zetten.

Lees verder