Bij Vandelanotte geloven we in de kracht van samenwerking. Ons unieke samenwerkingsmodel ‘Part of the Vandelanotte Group’ biedt sectorgenoten de mogelijkheid om zich aan te sluiten bij een grotere groep, met behoud van hun eigenheid. Benieuwd wat dit juist kan inhouden voor jouw kantoor? We vertellen je graag wat meer over deze unieke partnerships.
Als deel van onze groeistrategie gaan we bewust op zoek naar kantoren die onze visie op groei en samenwerking delen. Want het belangrijkste aspect om tot een goede samenwerking te komen, is het delen van gemeenschappelijke waarden. Daarbij staan aandacht voor de klant, advies op maat en een persoonlijke aanpak centraal.
De integratie van deze kantoren gebeurt op een stapsgewijze manier, zodat beide partijen de kans krijgen om aan elkaar te wennen. Een echte win-win dus, want terwijl wij onze positie in de sector versterken, bieden we de ‘part of the Vandelanotte Group’ kantoren en hun medewerkers nieuwe groeikansen. Bang om opgeslokt te worden door een ‘grote reus’? Dat is helemaal niet nodig! Je komt net terecht in een ondersteunend netwerk dat jou helpt om moderne uitdagingen te trotseren, en tegelijk jouw eigen identiteit en werkwijze respecteert.
Bij Vandelanotte zijn we more than accountants. Als part of the Vandelanotte Group kan je jouw klanten een ruimere dienstverlening aanbieden. Naast accountancy en audit zijn we immers gespecialiseerd in juridische thema’s, duurzaamheid, internationalisering, personeelsadministratie etc. Je hoeft klanten dus niet meer door te verwijzen naar externe partners!
Het vraagt veel tijd en moeite om steeds mee te zijn met de vele technologische en juridische veranderingen in de sector. Door je aan te sluiten bij de Vandelanotte Group, hoef je je geen zorgen meer te maken over de toekomst. We houden trends nauwlettend in de gaten en geven je toegang tot de nodige tools om concurrerend te blijven in een steeds digitaler wordende wereld. myVandelanotte is daar een mooi voorbeeld van.
We willen dat iedereen zich goed voelt en investeren dan ook veel tijd in onze (soon to be) collega’s. Jouw medewerkers blijven aan boord in hun vertrouwde kantoor en krijgen de tijd om geleidelijk aan de cultuur en werking van Vandelanotte te leren kennen. We stemmen ook altijd onderling af wat en hoe er gecommuniceerd wordt naar de buitenwereld.
We delen onze kennis en ervaringen op vlak van accountancy, audit en consultancy met elkaar. Maar dat is niet alles. Ook de teams die bij Vandelanotte instaan voor onze eigen it, hr en marketing & communicatie staan paraat voor jou. Hulp nodig bij het organiseren van events, het uitsturen van mailings en het rekruteren van nieuwe medewerkers? Dan ben je hier aan het goede adres.
De regelgeving in de strijd tegen het witwassen van geld en de financiering van terrorisme wordt alsmaar strenger. Bij Vandelanotte kan je rekenen op ondersteuning om te voldoen aan de vereisten. Binnen onze groep hebben we een volledig uitgewerkt AML/CTF-beleid met concrete procedures, afgestemd op onze verschillende dienstverleningen.
Dankzij het partnership met Vandelanotte kunnen we onze dienstverlening aanzienlijk verder uitbreiden en hierbij beroep doen op een divers team van experten van het hoogste niveau.Pieter-Jan Verbrugghe , Zaakvoerder Fiduciaire Omez (Roeselare)
Door de samenwerking met Vandelanotte ontstond er een nieuwe mix aan persoonlijkheden en kennis. Dit was een uitstekende aanvulling op ons team. Het team is namelijk cruciaal voor het geluk en plezier op de werkvloer.Glenn Feys , Accountant bij Fiduciaire Omez (Roeselare)
Voor de start van onze samenwerking bleek dat het DNA van ADRIE heel dicht aanleunt bij dat van Vandelanotte, met name het familiale karakter. Ook de toekomstvisies lagen in dezelfde lijn: digitalisatie was voor ons al heel belangrijk en dankzij onze samenwerking kunnen we een aantal stappen beter ondersteund en sneller zetten. Onze klanten kunnen zo bijvoorbeeld meegenieten van het myVandelanotte-platform. Verder hebben wij (en bij uitbreiding ook onze klanten) de mogelijkheid om een beroep te doen op experten inzake btw, belastingen, subsidies, loonadministratie, … Onze klanten kunnen dus genieten van heel wat voordelen, terwijl ze nog steeds een beroep kunnen doen op hun vertrouwde dossierbeheerder.Wim Iemants , Vennoot bij ADRIE (Arendonk)
Voor mij is het belangrijk om te weten dat de zaak ook na mijn pensioen in goede handen zal zijn. We hebben eerlijke afspraken gemaakt en communiceren heel open, zowel naar onze medewerkers als naar de klanten. Ik ben ervan overtuigd dat we een goede partner hebben gekozen.Frank Wielandts , Zaakvoerder A&B-Kantoor (Brecht)
Onder het motto “altijd een kantoor bij jou in de buurt” streven we ernaar om onze aanwezigheid in de verschillende regio’s van het land te verankeren. Onze kantoren zijn gevestigd op strategische locaties in Vlaanderen, Wallonië, Brussel, Luxemburg en Frankrijk. Benieuwd waar je ons kan terugvinden?
Om dit formulier te kunnen versturen moet u het gebruik van technische cookies aanvaarden. Dat kan u hier aanpassen.
Deze cookies worden gebruikt om onderscheid te maken tussen mensen en bots. Bepaalde gegevens, zoals uw IP adres of taal, kunnen hierbij doorgestuurd worden naar Google. Meer info vindt u in onze cookieverklaring.
Disclaimer
Bij onze adviezen baseren wij ons op de huidige wetgeving, interpretaties en rechtsleer. Dit verhindert niet dat de administratie deze kan betwisten of dat bestaande interpretaties kunnen wijzigen.
Lees onze laatste inzichten en nieuwsberichten om op de hoogte te blijven van veranderingen in jouw sector.