persbericht | vandelanotte slaat handen in elkaar met cogitax

14 mei 2024

PERSBERICHT | Vandelanotte slaat handen in elkaar met Cogitax

Vandelanotte, het grootste onafhankelijk kantoor van België, versterkt z’n positie ten zuiden van Brussel dankzij de overname van het accountantskantoor Cogitax uit La Hulpe. Het bouwt zo gestaag verder aan zijn groeiverhaal.

PERSBERICHT | Vandelanotte slaat handen in elkaar met Cogitax

Net zoals Vandelanotte, draagt het team van Cogitax kwaliteit, ondernemerszin en klantgerichtheid hoog in het vaandel. Hun waarden sluiten dus perfect aan bij die van Vandelanotte. Quentin Berryer, huidig bestuurder van Cogitax, en z'n team van 7 medewerkers zullen het team vervoegen van Vandelanotte in Lasne.

Quentin Berryer: “Samen staan we sterk, dat is ons motto. Door ons aan te sluiten bij Vandelanotte, een familiaal kantoor dat dezelfde waarden deelt, creëren we een positief verhaal van groei en nieuwe mogelijkheden. We kijken ernaar uit om onze klanten nog meer waarde te kunnen bieden.”

Voor Vandelanotte is de overname is niet alleen geografisch een sterke zet, het onderstreept nogmaals de tweetaligheid van het kantoor. “In 2022 mochten we reeds Comptact uit Lasne als derde vestiging in Franstalig België verwelkomen binnen onze groep. Deze overname kadert in onze strategische keuze om een nationaal kantoor te zijn. We mikken op een sterke vertegenwoordiging in de verschillende regio’s van ons land”, aldus Nikolas Vandelanotte, CEO bij Vandelanotte.

Vandelanotte is al enkele jaren aan een sterk groeiverhaal bezig. Meer dan 650 medewerkers, verspreid over meer dan 20 vestigingen, zetten zich dagelijks in om de klanten van gepast advies op maat te voorzien.